Razmišljate o kupnji nedavno objavljenog sustava Office 2021? Toplo preporučujemo da umjesto toga nabavite Office 2019 – on dolazi s gotovo istim značajkama, a kada kupite rabljene softverske proizvode koje nudimo, možete uštedjeti do 70% na troškovima!
Office 2019 nasuprot Office 2021
Pogledajte sljedeću tablicu kako biste vidjeli usporedbu izdanja Professional Plus (toplo se preporučuje poslovnim korisnicima) unutar Office 2019 i Office 2021:
Kliknite na crni trokut pored svakog svojstva za više pojedinosti. | ||
Svojstvo | Office 2019 Professional Plus | Office LTSC Professional Plus 2021 |
AplikacijeU usporedbi s Office 2019, 2021 verzija ponovno uvodi aplikaciju OneNote i dodaje poznatu, popularnu aplikaciju za razmjenu poruka – MS Teams.
|
Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype za tvrtke | Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype za tvrtke, Teams, OneNote |
JeziciMS Office dostupan je na mnogim jezicima koje službeno podržava Microsoft.
|
isto za oboje: hrvatski, engleski, njemački, francuski, talijanski, španjolski, ruski i još mnogi drugi | |
Formati datotekaS oba Office paketa možete spremati, otvarati, uvoziti, izvoziti i općenito upravljati datotekama u istom formatu. Oni također pružaju lokalnu podršku za najčešće korištene vanjske formate.
|
isto za oboje: doc, docx, odt, rtf, pdf, xml, xls, csv, html, pps, ppsx, itd. | |
Kompatibilnost s OS-omOba Office paketa potpuno su kompatibilna s dva najnovija operacijska sustava Windows, uključujući poslužiteljska rješenja.
|
isto za oboje: Windows 10, Windows 11, Windows Server 2019, Windows Server 2022 | |
Kraj podrškeOffice 2019 paket primat će ispravke programskih pogrešaka i sigurnosna ažuriranja do listopada 2025. godine. Office LTSC 2021 bit će podržavan samo godinu dana dulje – do listopada 2026. godine.
|
Listopad 2025 | Listopad 2026 |
Što je novo u Office 2021?
Pogledajte glavne nove značajke i poboljšanja:
- MS TEAMS: uključen chat client – najnoviji Office paket uključuju aplikaciju, tako da je ne morate preuzimati iz trgovine Microsoft Store.
Važno: Da biste koristili poslovnu verziju MS Teams-a i dalje je potrebna kupnja pretplate. - WORD: predviđanja teksta – poboljšava brzinu pisanja davanjem prijedloga na temelju prvih nekoliko slova riječi koju korisnik upisuje.
- EXCEL: dinamička polja – omogućuje primanje polja s više vrijednosti s jednom formulom; LET funkcija – ubrzava pisanje složenih formula dodjeljivanjem imena rezultatima izračuna.
- POWERPOINT: novo i poboljšano snimanje Slide Show – izlagači sada mogu snimiti video zapis PowerPoint prezentacije zajedno s pripovijedanjem, vremenom slajdova, rukopisnim gestama i pokretima pokazivača.
- OUTLOOK: automatizirani prijevod – prevodi e -poruke na više od 70 jezika izravno u klijentu e -pošte; prijevod se odmah prikazuje pored izvorne poruke u poštanskom sandučiću.
- Podrška za OpenDocument format (ODF) 1.3 – pruža nove razine kompatibilnosti i odobrava pristup mnogim ODF značajkama.
- Vizualno osvježavanje – donosi ažurniji izgled i dojam najpopularnijih Officeovih aplikacija, uključujući Word, Excel i PowerPoint.
Sažetak
U zaključku, Office 2021 donosi samo nekoliko novih značajki i nekoliko poboljšanja koja su već bila dostupna u pretplatničkim planovima za Microsoft 365. Njegova jedina velika prednost u odnosu na Office 2019 je uključivanje aplikacije MS Teams. Zato predlažemo sljedeća rješenja za uštedu troškova:
Opcija A: Odaberite Office 2019 umjesto 2021
Ako vašem poslu nije potreban MS Teams, jednostavno nema smisla nabaviti najnoviji paket MS Office – ima gotovo iste značajke kao Office 2019, samo po višoj cijeni.
Zainteresirani ste za kupnju paketa Office 2019?
Provjerite našu ponudu u Office 2019 kategoriji !
Opcija B: Nabavite hibridno rješenje
Ako i vašem poslu trebaju MS Teams i neke druge Microsoftovi cloud servisi, umjesto da nabavite Office 2021, razmislite o ulaganju u hibridno rješenje : Office 2019 Professional Plus + Microsoft 365 Business Basic!
- Office 2019 Professional Plus – pruža sve napredne značajke trajnog proizvoda za poslovnu upotrebu, uključujući sve klasične aplikacije za stolna računala, centralizirano uvođenje, kompatibilnost usluga udaljene radne površine.
- Microsoft 365 Business Basic – dodaje MS Teams, pohranu u oblaku, prilagođenu domenu e-pošte i više u Vašu IT infrastrukturu.
Kombinacija ova dva proizvoda pokriti će potrebe Vašeg poslovanja na sličan način kao i Microsoft 365 Business Premium plan, a značajno će Vam smanjiti troškove softvera – u nastavku pogledajte usporedni grafikon ukupnih troškova vlasništva (TCO) kako biste vidjeli koliko brzo ovo hibridno rješenje može postati korisno za Vaše poslovanje:
Usporedba TCO-a između trajnog, hibridnog i pretplatničkog rješenja tijekom 5 godina:
Hibridno rješenje se isplati za manje od godinu i pol dana u usporedbi s pretplatničkim planom za Microsoft 365 – što ga duže koristite, Vaša će tvrtka uštedjeti više novca!