Nemate još račun? Izradite novi

Postavke

Office 2021? Radije odaberite Office 2019 i uštedite na troškovima!

Razmišljate o kupnji nedavno objavljenog sustava Office 2021? Toplo preporučujemo da umjesto toga nabavite Office 2019 – on dolazi s gotovo istim značajkama, a kada kupite rabljene softverske proizvode koje nudimo, možete uštedjeti do 70% na troškovima!

Office 2019 nasuprot Office 2021

Pogledajte sljedeću tablicu kako biste vidjeli usporedbu izdanja Professional Plus (toplo se preporučuje poslovnim korisnicima) unutar Office 2019 i Office 2021:

Kliknite na crni trokut pored svakog svojstva za više pojedinosti.
Svojstvo Office 2019 Professional Plus Office LTSC Professional Plus 2021
Aplikacije
U usporedbi s Office 2019, 2021 verzija ponovno uvodi aplikaciju OneNote i dodaje poznatu, popularnu aplikaciju za razmjenu poruka – MS Teams.
Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype za tvrtke Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype za tvrtke, Teams, OneNote
Jezici
Office 2019 dostupan je na mnogim jezicima koje službeno podržava Microsoft. Office LTSC 2021 podržava samo engleski, francuski i španjolski.
engleski, njemački, francuski, talijanski, španjolski, ruski i još mnogi drugi engleski, francuski, španjolski
Formati datoteka
S oba Office paketa možete spremati, otvarati, uvoziti, izvoziti i općenito upravljati datotekama u istom formatu. Oni također pružaju lokalnu podršku za najčešće korištene vanjske formate.
isto za oboje: doc, docx, odt, rtf, pdf, xml, xls, csv, html, pps, ppsx, itd.
Kompatibilnost s OS-om
Oba Office paketa potpuno su kompatibilna s dva najnovija operacijska sustava Windows, uključujući poslužiteljska rješenja.
isto za oboje: Windows 10, Windows 11, Windows Server 2019, Windows Server 2022
Kraj podrške
Office 2019 paket primat će ispravke programskih pogrešaka i sigurnosna ažuriranja do listopada 2025. godine. Office LTSC 2021 bit će podržavan samo godinu dana dulje – do listopada 2026. godine.
Listopad 2025 Listopad 2026

Što je novo u Office 2021?

Pogledajte glavne nove značajke i poboljšanja:

  • WORD : predviđanja teksta – poboljšava brzinu pisanja davanjem prijedloga na temelju prvih nekoliko slova riječi koju korisnik upisuje.
  • EXCEL : dinamička polja – omogućuje primanje polja s više vrijednosti s jednom formulom; LET funkcija – ubrzava pisanje složenih formula dodjeljivanjem imena rezultatima izračuna.
  • POWERPOINT : novo i poboljšano snimanje Slide Show – izlagači sada mogu snimiti video zapis PowerPoint prezentacije zajedno s pripovijedanjem, vremenom slajdova, rukopisnim gestama i pokretima pokazivača.
  • OUTLOOK : automatizirani prijevod – prevodi e -poruke na više od 70 jezika izravno u klijentu e -pošte; prijevod se odmah prikazuje pored izvorne poruke u poštanskom sandučiću.
  • Podrška za OpenDocument format (ODF) 1.3 – pruža nove razine kompatibilnosti i odobrava pristup mnogim ODF značajkama.
  • Vizualno osvježavanje – donosi ažurniji izgled i dojam najpopularnijih Officeovih aplikacija, uključujući Word, Excel i PowerPoint.

Sažetak

U zaključku, Office 2021 donosi samo nekoliko novih značajki i nekoliko poboljšanja koja su već bila dostupna u pretplatničkim planovima za Microsoft 365. Njegova jedina velika prednost u odnosu na Office 2019 je uključivanje aplikacije MS Teams. Zato predlažemo sljedeća rješenja za uštedu troškova:

Opcija A: Odaberite Office 2019 umjesto 2021

Ako vašem poslu nije potreban  MS Teams, jednostavno nema smisla nabaviti najnoviji paket MS Office – ima gotovo iste značajke kao Office 2019, samo po višoj cijeni.

Zainteresirani ste za kupnju paketa Office 2019?
Provjerite našu ponudu u Office 2019 kategoriji !
Opcija B: Nabavite hibridno rješenje

Ako i vašem poslu trebaju  MS Teams i neke druge Microsoftovi cloud servisi, umjesto da nabavite Office 2021, razmislite o ulaganju u hibridno rješenje : Office 2019 Professional Plus + Microsoft 365 Business Basic!

  • Office 2019 Professional Plus – pruža sve napredne značajke trajnog proizvoda za poslovnu upotrebu, uključujući sve klasične aplikacije za stolna računala, centralizirano uvođenje, kompatibilnost usluga udaljene radne površine.
  • Microsoft 365 Business Basic – dodaje MS Teams, pohranu u oblaku, prilagođenu domenu e-pošte i više u Vašu IT infrastrukturu.

Kombinacija ova dva proizvoda pokriti će potrebe Vašeg poslovanja na sličan način kao i Microsoft 365 Business Premium plan, a značajno će Vam smanjiti troškove softvera – u nastavku pogledajte usporedni grafikon ukupnih troškova vlasništva (TCO) kako biste vidjeli koliko brzo ovo hibridno rješenje može postati korisno za Vaše poslovanje:

Usporedba TCO-a između trajnog, hibridnog i pretplatničkog rješenja tijekom 5 godina:

Hibridno rješenje se isplati za manje od godinu i pol dana u usporedbi s pretplatničkim planom za Microsoft 365 – što ga duže koristite, Vaša će tvrtka uštedjeti više novca!

Zanima Vas hibridno rješenje, ali niste sigurni koje Vam najviše odgovara?
Kontaktirajte nas i mi ćemo Vam pomoći u odluci!

Proizvod dodan u košaricu

    Besplatna dostava i povrat novca od 30 dana