Nemate još račun? Izradite novi

Postavke

Podrška

Trebate pomoć? Tu smo za Vas!

Instalacijske datoteke za kupljene proizvode

Tražite instalacijske datoteke za svoje proizvode? Idite na naš portal za upravljanje softverom:

Preuzmite proizvode s onesam.eu

Kontaktirajte nas

Imate pitanja o drugim proizvodima ili trebate pomoć oko nečeg drugog?

Molimo kontaktirajte nas putem:

Obrazac za kontakt

Najčešća pitanja

Dokumentacija

Gdje mogu pronaći svoj račun?

Vaš račun možete pronaći u privitku e-poruke za dostavu koju ste primili od nas. Također možete pronaći račune za sve svoje narudžbe nakon što se [prijavite na svoj Forscope račun] (/users/login). Samo potražite Moje narudžbe na stranici Pregled.

Zaprimio sam narudžbu, ali želim napraviti izmjene u račun. Što da radim?

U slučaju da želite unijeti bilo kakve izmjene u račun koji ste primili od nas, molimo da [stupite u kontakt s nama] (/kontakti/).

Gdje mogu pronaći ključeve svojih proizvoda?

Ključeve proizvoda za kupljene proizvode možete pronaći u certifikatu priloženom uz e-poruku za dostavu koju ste primili od nas. U slučaju da ne vidite e-poštu u svojoj pristigloj pošti, provjerite mapu neželjene pošte.

Moj račun

Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Prijavite se na svoj Forscope račun, a zatim kliknite Promijeni lozinku u desnom gornjem dijelu stranice Pregled. Odvest će Vas do stranice na kojoj možete postaviti novu lozinku.

Kako mogu promijeniti podatke o svom računu (npr. telefonski broj, adresu za naplatu itd.)?

Da biste promijenili svoje podatke, prijavite se na svoj Forscope račun, a zatim kliknite Moj profil u desnom gornjem dijelu stranice Pregled.

Narudžbe proizvoda i dostava

Gdje mogu vidjeti status moje narudžbe?

Svaki put kada se status Vaše narudžbe promijeni, dobit ćete o tome obavijest putem e-pošte. Druga opcija je da se prijavite na svoj Forscope račun, a zatim potražite Moje narudžbe na stranici Pregled.

Koliko će vremena trebati da moji proizvodi stignu?

Dostava proizvoda razlikuje se ovisno o tome koji ste proizvod kupili – svoje proizvode možete dobiti u roku od 5 minuta ili za nekoliko radnih dana. Rok isporuke za svaki proizvod možete provjeriti u opisu proizvoda.

Ako ste u istoj narudžbi kupili proizvod s ekspresnom dostavom (5 minuta) i proizvod s redovnom dostavom (1-2 radna dana), proizvode ćete dobiti za 1-2 radna dana.

Odakle mogu preuzeti svoj softver?

Svoj softver možete preuzeti s našeg portal za upravljanje softverom onesam.eu. Prijavite se sa svojim brojem narudžbe i adresom e-pošte i vidjet ćete popis naručenih proizvoda na lijevoj strani stranice. Kliknite na svaki proizvod da biste vidjeli daljnje upute.

Proizvod dodan u košaricu